lørdag 15. november 2008

Ugly sweather party

Hei hei! En stund siden siste innlegg, har vært syk den siste uken, men bedre nå:) Jeg, Elisabeth og Kabe skal ha ugly sweather party her i kveld. Jeg har akkurat vært ute å kjøpt en stor rosa genser, absloutt kvalifisert som ugly. 

Det har begynt å roe seg etter valget, på ambassaden og i DC generelt. 20 Januar blir det stor fest utenfor det hvite hus når Obama flytter inn og tar over, så det blir det store jeg får med meg før jeg drar hjem 10. Februar. 

Forrige helg skjedde det ikke så mye, men var på søndagsmiddag på den svenske residensen. Svenske ambassadørens kokk Martin (som jeg feiret bursdagen min med) inviterte til middag, og vi var 12 stk som lagde god mat og koste oss. Veldig koselig!

Denne uken har vært veldig travel, passet dårlig når jeg var syk, men sånn kan det gå. På mandag var jeg på hockeykamp med Niklas, og Caps vant 4-2:) På tirsdag var jeg å så Mates of State, mitt favorittband som jeg har hatt lyst å se i 4 år! Veldig veldig bra, men var såpass syk at jeg måtte sitte hele konserten og drikke vann. Men det var verdt det!! På onsdag var ambassaden invitert til Baltimore på mottakelse på Statsraad Lehmkuhl. Jeg inviterte med Linda Kristoffersen som studerer i Baltimore nå, og mottakelsen var veldig bra:) Masse norsk mat, inkludert hvalkjøtt, hummer, spekeskinke, eggerøre og masse mer, og ikke minst godt grovt brød som ikke finnes i USA. 

Fremover skjer det litt av hvert, men det er heldigvis roligere enn det har vært til nå. Nærmer seg et arrangement som heter Norwegian Christmas at Union Station, som det blir litt jobbing med. Ellers kommer mamma, pappa og Didrik hit 20-30 desember, og det gleder jeg meg veldig til, savner dem!!

Christmas has arrived!! På kjøpesentre har det vært julemusikk en god stund, og pyntet som bare det. Litt mye, men jeg er jo her jeg er. 

Nå skal jeg legge ut bilder:)

Ingen kommentarer: