søndag 2. november 2008

Country roads

Hei! Nå er det søndag kveld, og jeg sitter i stua med Elisabeth og hører på musikk. Kabe, vår nye roomate har flyttet inn i dag. Hn har med seg et keyboard på flyttelasset, så jeg er fornøyd:) Har vært en rolig helg for en gangs skyld, bortsett fra fredag, da var det Halloween for alle penga. Utrolig gøy å oppleve Halloween i USA! I flere uker har folk pyntet og pyntet, spindelvev og spøkelser overalt, og selvfølgelig MASSE gresskar. Hele fredag var det utkledde barn overalt, kjempesøte. Og etter jobb da Kirsti, Elisabeth, Meghan (Elisabeths venninne) og jeg skulle gjøre oss klare for fest banket det på døra minimum hvert andre minutt, HELE tiden. Trick or treat. Søte søte barn! Jeg spurte en av jentene om hun så hva jeg hadde kledd meg ut som, og hun sa: A bee, you are soooo cute. Hadde lyst å gråte, hihi, såå søt! Vi var på Halloweenfest hos Niklas, veldig gøy. 

Forrige helg var Kirsti, jeg og 7 av svenskene på hyttetur i Virginia. Vi leide en cabin, utrolig fin og stor. Sengeplasser til 13 stk, steinbelagte store bad, stor stue med peis, generelt veldig amerikansk. Helgens sang var klassikeren Country roads. Som de synger: Almost heaven, West Virginia, Blue Ridge Mountains Shenandoah River. Akkurat der vi var. Kjørte to biler ned, skikkelig roadtrip. Gikk lang tur på lørdag, satt mange timer foran peisen og drakk rødvin, dansa litt og spiste masse god mat. Tur ingen av oss kommer til å glemme, kjempekoselig, for en gjeng. 

Denne uken var jeg på hockeykamp igjen, og Caps vant:) Svenske Nylander avgjorde på Shoot-off, og det var jubel fra 17000 amerikanere. "Unleash the fury"

I kveld skal jeg ut å løpe, så legge meg tidlig. Det blir en lang uke med valg på tirsdag. Valgvake i residensen med 3 ministre og tv-sendinger.  Utrolig spennede hvem som vinner. 

Savner dere der hjemme veldig, rart å være borte så lenge, men er utrolig heldig som får være her. Vil bare klemme dere jeg!

God kveld

Ingen kommentarer: